Veelgestelde vragen

Ik heb besteld maar nog steeds niets ontvangen, wat nu?

Wanneer je na meer dan 2 werkdagen nog niets ontvangen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Deze kan voor je uitzoeken waar het probleem zich bevindt. Mail hiervoor naar
info@studiekalf.nl, of bericht ons via facebook (zie facebook buttom onderaan).

 

Wanneer heb ik mijn StudieKalf in huis? 

De levertijd is afhankelijk van de verschijningsdata van de producten die je besteld hebt en afhankelijk van tijdsstip van bestellen. Mocht je een product dat aanwezig is, dit staat aangegeven, bestellen voor 3uur dan heb je het de volgende dag in huis. 

 

Waar hebben de StudieKalfjes precies betrekking op?

De StudieKalfjes hebben betrekking op de verplichte literatuur en colleges van de verschillende vakken. Daarnaast staan achterin, mits beschikbaar, oefententamens. of oefenvragen om jezelf nog een goed te testen over je kennis.

Heb je een specifieke vraag? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice: info@studiekalf.nl.


Waarom is een StudieKalf op de site duurder dan in de winkel? 

Dit komt doordat we geen verzendkosten rekenen. Verzendkosten rekenen zou ook mogelijk kunnen zijn maar we hebben besloten het op deze manier te doen.